Ohjelmallinen Ostaminen

Ohjelmallinen ostaminen datalla kohdennettuna

Ohjelmallinen ostaminen (= RTB eli Real Time Bidding) soveltuu ostotavaksi lähes aina ja on oikein tehtynä erittäin laadukasta ostamista. Ohjelmallinen ostaminen mahdollistaa kampanjoiden reaaliaikaisen optimoinnin sekä datan tehokkaan hyödyntämisen mainonnan kohdentamisessa. Myös remarketingia, eli uudelleenmarkkinointia kannattaa tehdä ohjelmallisena.

 

Ohjelmallisessa ostamisessa korostuvat erityisesti tehokkuus, laaja valikoima kohdennustapoja sekä reaaliaikainen optimointi. Laajan kohdennustapavalikoiman lisäksi myös mainosmuotojen valikoima on kattava. Mainosmuotoina ohjelmallisessa ostamisessa voimme käyttää bannereita, videoita, audiota, natiivimainontaa sekä kaikkia Rich-Media -mainonnan muotoja.

 

Hyödynnämme automaatiota myös ohjelmallisen ostamisen kautta tehdyssä mainonnassa. Käytämme ohjelmallisen mainonnan ostamisessa mediatalojen kanssa suoraan sopimiamme hinta- ja inventaaridiilejä ja sen lisäksi ostamme mainontaa myös kaikista kotimaisista mainosverkoista avoimen huutokaupan kautta. Suljetussa huutokaupassa on tarjolla lähes sama inventaari kuin perinteisessä suoramyynnissäkin. Eniten ohjelmallista ostamista teemme mm. Alman, Sanoman, MTV:n ja Keskisuomalaisen verkostoihin.

 

Ota yhteyttä ja kysy lisää!

Call Now ButtonSoita!