Avoimuus vuorovaikutus

Ja Kokonaisuuden hallinta

Halpahalli logo

Avoimuus, vuorovaikutus ja kokonaisuuden hallinta on avainasemassa pitkään jatkuneeseen yhteistyöhön.

Kotimainen HalpaHalli on perheyhtiö, joka on toiminut vähittäiskaupan alalla yli 50 vuotta.
Yrityksen alkuajoista lähtien on toiminta-ajatuksemme ollut sama, ja uskomme siihen edelleen:
HalpaHallin tehtävänä on palvella asiakkaitaan iloisen ja palvelualttiin henkilökunnan voimin laadukkailla, jokapäiväiseen elämiseen tarvittavilla tuotteilla, jotka ovat hinnaltaan edullisia verrattuna kilpailijoihin.
Tällä hetkellä HalpaHalli Oy työllistää jo lähes 1500 ihmistä ja siihen kuuluu 36 myymälää ympäri Suomea.
Vuosittainen liikevaihto ylittää 300 miljoonaa.
HalpaHallilla on erittäin kattava verkkokauppa, jolla on kymmenien tuhansien tuotteiden ja satojen laatubrändien valikoima.

Verkkokauppapäällikkö Tapani Mustonen toivoi HalpaHallin markkinointitiimin tueksi toimistoa, jolla vahva Google ja SEO ymmärrys, sekä strateginen osaaminen digimainontaan.
Hän kaipasi kokonaisvaltaista ja järjestelmällistä kehitystyötä ja verkkokauppa-asiakkaan koko elinkaaren ymmärrystä.

Yhteistyö onkin sujunut erittäin hyvin, ja verkkokaupan vuosimyynti kasvanut yli 250% lähtötilanteesta.

Tapani arvostaa Lumetonin tiimissä erityisesti avoimuutta, hyvää vuorovaikutusta ja pitkäjänteistä kehitystyötä.
Tapanin mielestä on erityisen tärkeää, että heiltä löytyy myös oma-aloitteisuutta asioiden ja kehityskohteiden esiin nostamisessa.
Lumetonin ja HalpaHallin tiimin sujuva yhteistyö ja sparraus siivittääkin verkkokauppaa aina parempiin tuloksiin.

Arvostan asiakaslähtöisyyttä ja ymmärrystä asiakkaan liiketoiminnasta, hinnoittelusta ja muista tärkeistä liiketoiminnan mittareista,
Tapani lisää.

Halpahalli

Tapani Mustonen

Verkkokauppapäällikkö

Ota yhteyttä painike

Avoimuus luottamus

Tuloksellisen Yhteistyön Pohjana

Foodin logo

Foodin - Parempaa ruokaa, paremmalle huomiselle

Foodin on kotimainen perheyritys, joka valmistaa ja tuo maahan laadukkaita luomuelintarvikkeita ja superfoodeja.
Foodinin tavoitteena on luoda ruokakulttuuria, jossa jokaisella on mahdollisuus valita paremmin.
Kestävävän kehityksen mukaan ja eettisesti tuotettu, aito ja puhdas ruoka on sijoitus, jossa kaikki voittavat: asiakas, viljelijät ja ympäristö.

Foodin kasvaa ja kehittyy

Foodin on kasvanut reippaasti, ja liikevaihto ylittääkin pian jo 10 miljoonan rajapyykin.
Oma tuotanto ja logistiikka työllistävät tällä hetkellä yli 50 työntekijää, ja kasvun myötä tiimi tulee kasvamaan entisestään.
Ruoka koskettaa meitä jokaista joka puolella maailmaa.
Tämän vuoksi Foodin tekee ruokatoimijana kaikkensa vaikuttaakseen myös heille tärkeisiin asioihin;
ihmisten hyvinvointiin, ruoan tuottajiin sekä ympäristöön.
Uuden vastavalmistuneen tehtaan ansiosta Foodinin toiminta on täysin hiilineutraalia.
Tällä hetkellä valikoimasta löytyy noin 250 gluteenitonta arjen ruokailuun, leivontaan ja herkutteluun sopivaa koko perheen tuotetta.
Valikoima kasvaa jatkuvasti ja ideana onkin täyttää suomalaisten ruokakaapit paremmilla arjen perustuotteilla sekä tarjota lisäksi myös funktionaalisia tuotteita, esimerkiksi vastustuskykyä ja jaksamista tukemaan.
Tulevaisuudelle Foodinilla on paljon suuria visioita ja haaveita.
Yksi niistä on kansainvälistyminen, sillä saadun asiakaspalautteen perusteella Foodinilla koetaan, että heidän kaltaiselleen yritykselle on tilaa myös muualla maailmassa.
Tällä hetkellä Foodin keskittyy kuitenkin Suomeen ja siihen, että yhä useampi suomalainen tunnistaisi Foodinin merkin laadukkaaksi ja paremmaksi valinnaksi.

Susanna Suomi toimii Foodinissa Markkinointi- ja viestintäjohtajan tehtävässä.
Susanna arvostaa erityisesti Lumetonin tiimin kanssa hyvin toimivaa ja helppoa yhteistyötä.

“Alunperin kiinnostus yhteistyön aloittamiseen heräsi Lumetonin avoimesta ja suorasta tavasta kommunikoida, sekä mielenkiinnosta kehittää liiketoimintaamme aidosti.
Vahva näkemys siitä, miten asioita voisi tehostaa sekä syvä kokemus alalta vakuutti, että yhteistyöllä voisi olla hyvä mahdollisuus onnistua”, Susanna muistelee.

Luottamuksen rakentaminen on onnistunut hyvin.

Lumetonin tiimin vahvuuksiin Susanna lukee ketteryyden ja näkemyksellisyyden.
Yhteydenpito on aktiivista ja vahva luottamus puolin ja toisin ovat tuloksellisen yhteistyön pohjana.

“Yhteistyömme on sujunut mutkattomasti ja olemme saaneet tärkeää tukea myyntikanaviemme kehittämiseen. Lumeton-tiimissä arvostan erityisesti avoimuutta, syvää kokemusta ja näkemystä, sekä halua kehittää yritystoimintaamme aidosti, tulokset edellä.”

Foodin

Susanna Suomi

Markkinointi- ja Viestintäjohtaja

Ota yhteyttä painike

Mitattavuus asiantuntemus

Ja Jatkuva Kehitystyö

Keskusautohalli logo

Keskusautohalli arvostaa markkinoinnin mitattavuutta ja joustavaa yhteistyötä.

Keskusautohalli on vanhin Ruotsin ulkopuolella edelleen toimiva ja maailman toiseksi vanhin Volvo-jälleenmyyjä.
Keskusautohallin uusien autojen valikoimasta löytyy Volvon lisäksi myös Honda, Renault, Dacia ja Nissan -automerkit sekä laaja vaihtoautovalikoima.
Keskusautohalli palvelee kaikissa auton hankintaan, omistamiseen ja ylläpitoon liittyvissä asioissa koko auton elinkaaren ajan.

Yhteistyön tavoitteena on tehostaa ja kehittää Keskusautohallin digitaalista palvelukonseptia.
Lisäksi tavoitteena on kasvattaa uusien sekä vaihtoautojen myyntiä ja tuoda kasvua huollon ajanvarauksiin
kaikissa Keskusautohallin toimipisteissä.
Toiveena oli myös mitattavuuden parantaminen sekä läpinäkyvän seurannan luominen jokapäiväiseen käyttöön.

Lumetonin asiantuntijoista koostuva tiimi toteutti asiakas- ja kohderyhmätutkimuksen ja segmentoi Keskusautohallin kohderyhmät.
Mainontaa lähdettiin tekemään kohdennetusti kohderyhmän ostopolkua palvelellen.
Erilaisia tutkimusmenetelmiä käyttäen varmistetaan, että jokainen markkinointiin laitettu euro tulee kohdennettua oikein ja oikea-aikaisesti.

Ala on haastava ja kovasti kilpailtu, mutta tavoitteemme ovat korkealla.

Keskusautohallin toimitusjohtaja Petri Arvo pitääkin tärkeänä Lumetonin tiimin asiantuntemusta ja
jatkuvaa kehitystyötä markkinoinnin tehostamiseksi.

Yhteistyö on sujunut hyvin ja Petri arvostaa erityisesti aktiivista otetta asioiden esille tuomisessa sekä jatkuvaa dialogia.
Tämä luo mahdollisuuksia kehittää toimintaa eteenpäin, hän lisää.

Petrin mukaan Lumetonin tiimi tarttuu asioihin nopeasti.
Lyhyt reagointiaika onkin edellytys jatkuvasti muuttuvalle taktiselle kampanjoinnille myynnin kasvattamiseksi.

Petri Arvo korostaa, kuinka markkinointia tulee ymmärtää koko ajan paremmin.
Räätälöidyllä dashboard raportoinnilla jäsentää tietoa helposti visuaalisessa muodossa.
Dashboard -raportoinnista kaikkia kanavia ja kampanjoita on helppo tulkita ja tietoa hyödyntää päätöksenteossa, hän toteaa lopuksi.

Keskusautohalli

Petri Arvo

Toimitusjohtaja

Ota yhteyttä painike

Kallista tehokasta

Ja Hauskaa

Virtasen maalitehdas logo

”On mennyt rahaa ja paljon, tehoja tullut ja hauskaa on ollut.”
-Virtasen Maalitehdas Toimitusjohtaja Kimmo Suomi

Aimo Virtanen aloitti maalien tekemisen vuonna 1951 Paraisilla, Turunmaan saaristossa.
Piti kuulemma tehdä itse, kun ei muualta kelvollista saanut.
Aimon kehittämä pellavaöljypohjainen neljän luonnonöljyn maali loi Virtasen maaleille legendaarisen maineen
laadukkuudellaan ja kestävyydellään.
Virtasen monipuolinen maaliperhe on tänäänkin oikea valinta niin moderneille hirsitaloille kuin perinteisille puurakenteille.
Luonnonmukaiset, muovittomat maalit suojelevat niin perhettä kuin puun ydintä.

Virtasen Maalitehtaan tavoitteena on olla Terveen Talon Paras Kaveri. Kaveri, kenet mahdollisimman moni tuntee.

Yhteistyön alussa Virtasen Maalitehtaan toimitusjohtaja Kimmo Suomi vakuuttui ennen kaikkea Lumetonin osaamisesta ja kokemuksesta.
Lumetonin odotettiin tuovan selkeämpää linjaa mainonnan strategiaan sekä
syväosaamista Google-mainontaan ja verkkosivujen optimointiin.
Eli kauraa koneeseen, Kimmo Suomi tarkentaa.

Mainosnäyttöjen ja verkkosivuliikenteen laatu on selkeästi parantunut, vaikka liikenteessä onkin tapahtunut ennätysmäinen kasvu.
Mainonnan tehojen kasvu ja laatu yllätti, Kimmo kertoo.

Mainonnan tehostaminen ja laadullistaminen toteutui luvatusti aikataulussaan.
Kun homma lähtee liikkeelle, niin tehot kyllä näkyy!

Seuraavaksi tavoitteena kansainvälistyminen, ja sitä lähdetään yhdessä valmistelemaan.

Kaiken kaikkiaan tyytyväisiä ollaan, päättää Kimmo lopuksi.

Virtasen maalitehdas

Kimmo Suomi

Toimitusjohtaja

Ota yhteyttä painike